5 - В клас (29.09.2020)
Тема уроку №5: Як "рухається" музика?
Матеріал частково взятий із блогу Тунік Світлани.
Як користуватися Padlet дошкою: Відеоінструкція користування Padlet дошкою.Padlet дошка.
Доброго дня, любі діти. Не будемо змінювати традицій і як завжди почнемо наш віртуальний урок з музичного привітання.
Привіт! Чи знаєте ви, що музика завжди перебуває в русі? Послухай уважно: вона має певну швидкість звучання. Сьогодні ми дізнаємось про це більше.
Музика може «рухатися» в різних темпах. Пригадайте, як рухаються різні види транспорту.
Наприклад, машина, поїзд, літак, метро, велосипед, човен або корабель рухаються з різною швидкістю. Музика також має певну швидкість звучання:
Із початку вісімнадцятого століття встановилося п’ять основних позначень темпу:
дуже повільно — ларго (largo),
повільно — адажіо (adagio),
ходою (помірно) — анданте (andante),
швидко — алегро (allegro),
дуже швидко — престо (presto).
На мелодію твору завжди впливає ще один засіб виразності — ритм.
Ритм — це послідовне чергування і співвідношення тривалостей-звуків і пауз у музиці. Засобом вимірювання ритму є метр. Пригадайте музичні твори, які ви слухали в початковій школі. Ритмічний рисунок міг бути чітким та гострим, чеканним та маршовим, вальсовим та плавним.
Розгляньте малюнки. На них зображено рух води, який можна порівняти з темпом музики. Як ви
гадаєте, до якого малюнка слід підібрати музику в швидкому темпі, до якого — в повільному, а до якого — в помірному?
Слухання музики:
Йоганн Себастьян Бах Концерт № 5 для фортепіано з оркестром фа - мінор (Ларго): Ларго.
Джоаккіно Антоніо Россіні — італійський композитор XIX століття, віолончеліст автор духовної та камерної музики, 39 опер. Серед них були різні види опери — комічна «серйозна». Ім'я Россіні носить консерваторія в його рідному місті Пезаро , створена згідно з його заповітом.
Джоаккіно Россіні «Тарантела».
Розкажіть про засоби музичної виразності обох творів.
Які інструменти виконували основну мелодію у кожному творі?
Охарактеризуйте швидкість мелодії у кожному творі, скориставшись запропонованим рядом слів: спокійна, рухлива, стрімка, стримана, дуже швидка, помірна, повільна.
Які з них найбільше відповідають першому твору, а які — другому?
Які танцювальні рухи, на вашу думку, можна виконувати під музику Дж. Россіні, а які — під музику Й. Баха?
Який настрій викликала у вас музика кожного твору? Опишіть картини, які виникли у вашій
уяві.
Тарантела (італ. Tarantella) — один із найвідоміших італійських народних танців, поширений на півдні країни. Виконують його в парах, швидко і бадьоро.
Творче завдання: Розгляньте уважно графічне зображення ритмічного рисунка. Відтворіть його, плескаючи в долоні: спочатку повільно, тоді — помірно і нарешті — швидко та дуже швидко.
І І П І П П П І
А тепер візьміть ударний інструмент (бубон, маракаси або барабан) і заграйте на ньому під мелодію тарантели.
+ "Золота зіронька". Наталя Май.
Знайди фотоілюстрації танців у різних темпах та прикріпи фото (за зразком) до спільної дошки Padlet (натисни на посилання) обов'язково написати своє прізвище, ім'я та клас: Padlet дошка.
До нових зустрічей, любі п'ятикласники!
5 - А клас (25.09.2020), 5 - Б клас (25.09.2020) та 5 - В клас (22.09.2020)
Тема уроку №4: Що живе в музиці?
Матеріал частково взятий із блогу Тунік Світлани.
Доброго дня, любі діти. Не будемо змінювати традицій і як завжди почнемо наш віртуальний урок з музичного привітання.
Не забуваємо перед виконанням пісні розігріти голосові зв'язки за допомогою розспівок: Розспівка №1. Розспівка №2. Розспівка №3. Розспівка 4.
Пазл Мелодія.
5 - А клас
24.09.2020
Тема уроку №3: Мистецтво відкриває світ.
Доброго дня, любі діти. Не будемо змінювати традицій і як завжди почнемо наш віртуальний урок з музичного привітання.
А завершити урок мені б хотілося Міні - дискотекою.












Немає коментарів:
Дописати коментар